+32 2 217 09 67 Contacteer ons
01-10-2025

Binnenvaart trapt publiekscampagne af: zichtbaar op water, weg en online

Het Instituut voor Transport langs de Binnenwateren (ITB) lanceert de nationale publiekscampagne Binnenvaart. Buitengewoon. - Le transport fluvial, c’est phénoménal en zet daarmee een krachtig nieuw hoofdstuk voor de sector in.

De komende maanden krijgt de binnenvaart extra zichtbaarheid – op het water, langs de weg en online – met een duidelijke boodschap: een moderne sector met toekomst en een onmisbare partner in de modal shift. #binnenvaartbuitengewoon #transportfluvialphénoménal

“Het is tijd om te tonen wat de binnenvaart kan betekenen, vandaag én morgen. Onze sector vervoert elke dag tonnen goederen - stil, groen en slim. Deze campagne laat zien dat binnenvaart niet grijs of saai is, wél een moderne, innovatieve en duurzame keuze voor de toekomst, met een sleutelrol in de modal shift,” zegt Kim Mylle, directeur ITB.

 

Lees de volledige persbericht hier


Deze website maakt gebruik van cookies De website van ITB gebruikt functionele cookies. In het geval van het analyseren van websiteverkeer of advertenties, worden ook cookies gebruikt voor het delen van informatie, over uw gebruik van onze site, met onze analysepartners, sociale media en advertentiepartners, die deze kunnen combineren met andere informatie die u aan hen heeft verstrekt of die zij hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun diensten.
Toon details Verberg details
Selectie toelaten Alle cookies toelaten